Jak zgłosić reklamację?

Otrzymałeś wadliwy produkt? Przepraszamy za kłopot i już tłumaczymy, co możesz zrobić!

Zgodnie z Kodeksem cywilnym, każdemu klientowi przysługuje możliwość reklamacji wadliwego towaru. W tym celu możesz:

  1. Złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny wadliwego towaru,
  2. Złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy (przy istotnej wadzie),
  3. Zażądać wymiany produktu na nowy, wolny od wad,
  4. Zażądać usunięcia wady.

Reklamacje należy zgłaszać na adres mailowy sklep@myfellow.pl lub pocztowy:

MyFellow.pl

Monika Krysiak

ul. Ostrowska 11/2,

62-800 Kalisz.

W niektórych sytuacjach rozpatrzenie reklamacji może wymagać odesłania reklamowanego produktu do naszego sklepu. Wszystko odbywa się na nasz koszt.

Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie do 14 dni. ***