Jak zgłosić reklamację?
Otrzymałeś wadliwy produkt? Przepraszamy za kłopot i już tłumaczymy, co możesz zrobić!
Zgodnie z Kodeksem cywilnym, każdemu klientowi przysługuje możliwość reklamacji wadliwego towaru. W tym celu możesz:
- Złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny wadliwego towaru,
- Złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy (przy istotnej wadzie),
- Zażądać wymiany produktu na nowy, wolny od wad,
- Zażądać usunięcia wady.
Reklamacje należy zgłaszać na adres mailowy sklep@myfellow.pl lub pocztowy:
MyFellow.pl
Monika Krysiak
ul. Ostrowska 11/2,
62-800 Kalisz.
W niektórych sytuacjach rozpatrzenie reklamacji może wymagać odesłania reklamowanego produktu do naszego sklepu. Wszystko odbywa się na nasz koszt.
Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie do 14 dni. ***