Jak zgłosić chęć zwrotu towaru?
Zakupiony produkt nie spełnia Twoich oczekiwań? Spokojnie!
Każdemu klientowi przysługuje możliwość zwrotu towaru bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty otrzymania zamówienia. Aby odstąpić od umowy, musisz nas o tym poinformować, poprzez dostarczenie nam formularza zwrotu drogą mailową na adres sklep@myfellow.pl lub tradycyjną pocztą. Możesz skorzystać ze wzoru formularza zwrotu towaru, który jest dostępny tutaj (nie jest to obowiązkowe).
Aby zachować przysługujący termin zwrotu towaru, wystarczy, że w ciągu 14 dni powiadomisz nas o chęci odstąpienia od umowy (towar możesz odesłać już po jego upłynięciu, ale nie później niż 14 dni od momentu zgłoszenia chęci zwrotu).
Jak dokonać zwrotu?
Kiedy poinformujesz nas o chęci zwrotu produktów, możesz przystąpić do ich odesłania do naszego sklepu. Towar należy zwracać na dane adresowe:
MyFellow.pl
Monika Krysiak
ul. Ostrowska 11/2,
62-800 Kalisz.
Koszty zwrotu towaru ponosi kupujący.
Co dalej?
Jeżeli zgłosisz chęć odstąpienia od umowy, w ciągu 14 dni otrzymasz od nas zwrot wszystkich płatności – w tym kosztów dostarczenia towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów, wynikających z wybranego przez Ciebie sposobu dostarczenia towaru innego, niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia, jaki oferujemy w naszym sklepie). Środki zostaną zwrócone w taki sam sposób, w jaki dokonano płatności.
W niektórych sytuacjach nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy (patrz: Regulamin sklepu MyFellow, rozdział 12).